אופטימיזציה של משאבי הטכניון
פנייה - קיים צורך בשיפור ושילוב של אפליקציות וכלים שיווקיים ברמה הארגונית. כיום, כל פקולטה משתמשת בשלל אפליקציות / כלים שיווקיים לטובת פעילותה, לדוגמא: CANVA, SMOOVE, מאגרי תמונות, ChatGPT וכיו"ב. במקום שיוקמו חשבונות לכלל הטכניון, כל פקולטה פותחת בנפרד חשבון ומשלמת עליו בהתאם.
התייחסות - נקנה מאגר תמונות כללי, שנמצא כבר בשימוש הפקולטות. בנוסף מתנהל מו"מ עם חברת SMOOVE בנושא הפצת ניוזלטרים. שאר התוכנות הכלליות, כדוגמת פוטושופ, CANVA וכו', הועברו לטיפול אגף המחשוב לבחינת רכישה קולקטיבית.
היעדר ספקי שירות בתחום השיווק
פנייה - היעדר ספקי שירות בתחום השיווק.
התייחסות - קיים טופס אונליין שהופץ לכלל הפקולטות באמצעותו ניתן להזמין שירותים ממשרד הפרסום. חברת הפרסום הקצתה רפרנט שמטפל באופן פרטני בפקולטות.
טופס און ליין: בריף קמפיין שיווק פקולטות

אתר אינטרנט
פנייה - אתר אינטרנט מזעזע, כלים שבלוניים לייצור אתרי אינטרנט יחידתיים ואישיים, שמניבים בדרך כלל אתרים משמימים. די להשוות לאתרים של מוסדות אחרים כדי להבין עד כמה המצב עגום.
התייחסות - האתר בשלבים מתקדמים ומתוכנן לעלות בחודש יולי 2024.
פתיחת ערוץ מהיר לשיווק
פנייה - כיום לא ברור למי לפנות עם צרכים ספציפיים, או הזדמנויות. לדוגמא, אם יש תגלית מפתיעה, פרסום חשוב, כיצד לקדם את זה?
התייחסות - בכל פניה לאגף קשרי ציבור נא להתקשר למספרי הטלפון של לשכת הסנק"מ: 4830 או 4831.
